2/16/2012

Animal Themes 16/02/2012


 

Hey! At last Friday. Finally! I can't wait to sleep, because in the week I can't organize a decent time for eight hours sleep ;(

Hej! Jutro już wreszcie piątek.Nareszcie! Nie mogę już się doczekać kiedy wreszcie się wyśpię,  w tygodniu  niestety nie potrafię zorganizować czasu na porządny ośmiogodzinny sen.;(


In any case, today I've got for you a new stylization. I tried animal themes (first time in my life).
Honestly, I've never been an advocate of sorts panther , zebra and others, but patterns on mine shorts its rather delicate what suits me. Second things what I like are neclace like collar. They are so effective and I have a soft spot for them ;) How do you like it?

W każdym razie, dzisiaj kolejna stylizacja. Dziś postawiłam (przyznam, że pierwszy raz w życiu) na zwierzęcy motyw. Szczerze nigdy nie byłam zwolenniczka wszelakich panterek, zebr i cokolwiek może jeszcze być. Jednak wzór spodenek jest dosyć delikatny i wyjątkowo mi odpowiada. Drugim moim ulubionym elementem są kolie. Robią troche efekt kołnierzyka, do których mam słabość i chyba to właśnie mi się podoba ;)I jak?






H&M shorts, necklace, shirt, top, RESERVED shoes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz