3/09/2012

SPRING VOGUE SPRING PROMOTIONS 09/03/2012

Cześć! Wiosna zbliża się do Nas wielkimi krokami, dlatego też warto zapoznać się z nowymi trendami spring 2012! Jak? 
W dniach 10-11 marca w Silesia City Center organizowane są pokazy mody, na których swoje kreacje zaprezentuje ponad 50 marek dostępnych w centrum. To idealna okazja aby sprawdzić co bedzie modne w tym sezonie, ruszyc na zakupy i odświeżyć swoją szafe.

Ja osobiście, wybieram się tam w niedziele, jeśli mój wyjazd dojdzie do skutku, przedstawie wam całą fotorelacje. Jeśli ktoś jest zainteresowany to oczywiście wiecej szczegółów na oficjalnej stronie SCC.


***


Jeszcze jedna rzecz, ostatnio wyszukałam na różnych stronkach kilka fajnych promocji, z których warto bybyło skorzystać. 

Pierwsza to kupon rabatowy -24% do H&M ,który można otrzymać w drogerii Rossman przy zakupie dowolnego produktu Olay.Generalnie wygląda to na fajną promocję,słyszałam nawet że czasem nie trzeba kupywać produktu a kupony leżą przy kasie i można sobie wziaść. Kupon można wykorzystać do 20 marca.

 Kolejna to promocja 2+1 w SEPHORA na kosmetyki lub akcesoria dowolnych marek do makijażu oczu. Najtańszy produkt za 1 zł. Promocja w zasadzie krótka bo do 11 marca ale warta wykorzystania.

I trzecia to promocja na biżuterie w croppie. Kupujesz jedną sztukę, a druga za pół ceny. Nie jestem fanką tego sklepu i najczęsciej omijam go z daleka, ale postanowiłam zaryzykować i wejść. Można znaleść fajne akcesoria więc warto zajrzeć ;) Trwa od 2 marca do odwołania ;)
Ja kupiłam pierścionek w kolorach pastelowech a więc idealny na nadchodzącą wiosnę.


 A do tego miśiakowe kolczyki, ogólnie wyglądają jak małe świnki ale wydają sie być urocze + po promocji kosztowały tylko 2,50 zł ;) Ogólnie jest bardzo duży wybór-pierścionki, naszyjniki, kolczyki.
Życzę Wam miłego weekendu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz